در این مطلب به لزوم کارشناسی خودرو و دلایل آن در هنگام خرید و فروش خودرو میپردازیم.

معمولاً در کشور ما ایران هر خدمت یا محصول جدید برای آنکه اطمینان خریداران را به دست آورد می­بایست راهی طولانی برای اثبات خود طی نماید.

حتی برخی از خدمات آنقدر سخت جا می­افتند که قانون گذار مجبور به اجبار خرید آن می­نماید؛ به طور مثال قانون بیمه اجباری مسئولیت بدنی وسائل نقلیه موتوری در مقابل اشخاص ثالث در سال 1347 تصویب و پس از آن نیز چندین بار اصلاح گردید و بیمه مسئولیت وسایل نقلیه برای اشخاص ثالث را برای کلیه دارندگان و مالکان اجباری نمود.

برخی از محصولات نیز با گذشت زمان در بین مردم جایگاه خود را یافت؛ به طور مثال بیمه بدنه و یا بیمه نامه عمر در سنوات گذشته جایگاه خود را در میان مردم یافته و سهم عمده ­ای در سبد بیمه­ ای خانوار ایرانی به دست آورده است، این درحالیست که در گذشته این جنس هزینه­ ها در میان اکثریت مردم مقبول نبوده است، در یکی دو سال گذشته محصول کارشناسی خودرو نیز به عنوان یک محصول نوپا توسط شرکتهای مختلف به مخاطبین خریدار و فروشنده ارائه شده است.

شرکت کارینا یکی از اولین ارائه دهندگان خدمات کارشناسی خودرو ایران است که با ایجاد محصولی منحصر به فرد نیاز مشتریان در خصوص کارشناسی فنی خودرو ، کارشناسی رنگ و کارشناسی بدنه و حتی کارشناسی قیمت خودرو را برآورده ساخته است.

مزیت کارینا نسبت به سایر رقبا در بهره­ گیری کارشناسان این شرکت از تجربه و آموزش تخصصی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران است.

شرکت کارینا تحت لیسانس ISQI فعالیت می­نماید و خدمات کارشناسی خودرو ارائه شده از سوی این شرکت توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تأیید می­گردد.

بدیهی است که تا چندی دیگر ضرورت کارشناسی خودرو به یک واقعیت غیر قابل کتمان تبدیل می­شود. چرا که کارشناسی خودرو به شدت ریسک خرید و فروش را کاهش می­دهد.

فرض کنید شما می­خواهید خودرویی 300 میلیون تومانی را خریداری کنید. معمولاً نقصان­ های اساسی خودرو در زمان فروش به نوعی مخفی می­گردد که افراد معمولی توانمندی شناسایی آن را ندارند، به همین دلیل لزوم کارشناسی خودرو در این شرایط اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

در این شرایط به راحتی امکان دارد نقصان اساسی از دید کارشناسی فنی خودرو مانند مشکلات موتور یا گیربکس و یا مشکلاتی از جنس رنگ و بدنه به دید خریدار نیاید که می­تواند به طور حداقل در رده خودروهای 300 میلیون تومانی تأثیری 5 تا 20 میلیون تومانی بر روی قیمت واقعی خودرو داشته باشد.

حال شما می­توانید با خرید خدمت کارشناسی خودرو از سایت کارینا به آدرس carinapars.com به قیمت حدودی 200 هزار تومان ضمن بررسی کامل خودرو در حوزه­ های فنی و رنگ بدنه و همچنین دریافت گزارش کامل وضعیت خودرو با خیالی راحت خودرو مد نظر خود را معامله نمایید.

از خدمات کارشناسی خودرو کارینا میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

خدمات کارشناسی خودرو کارینا با ارائه مدرک معتبر کارشناسی، معامله شما را تضمین میکند.

لزوم کارشناسی خودرو و دلایل آن :

  • تضمین خرید و فروش خودرو

  • تعیین قیمت واقعی خودرو

  • آگاهی از نقص های فنی خودرو

  • آگاهی از مشکلات بدنه خودرو

  • اطمینان از سلامت رنگ خودرو

  • کاهش ریسک خرید و فروش

خدمات کارشناسی خودرو کارینا زیر نظر شرکت ISQI انجام میگیرد.

کارینا کارشناس خودرو شما

با ما تماس بگیرید.