گروه خودروسازی چری رکورد فروش خود را در ابتدای سال 2022 شکست. با توجه به گزارش منتشر شده توسط این شرکت، حدود 20 درصد ( فروش 107 هزار واحد) افزایش فروش داشته است. از این تعداد حدود 26 هزار واحد به بازارهای خارجی فروخته شده‌اند، به خصوص در بازارهایی چون: روسیه، شیلی، برزیل و مصر که همواره روند صعودی فروش خود را حفظ کرده است.

چری در کشور روسیه 17 سال حضور داشته و توانسته در ماه ژانویه 2022 نسبت به سال قبل حدود 47 درصد افزایش فروش داشته باشد. با این روند فروش همچنین رتبه دهم را در میان برندهای خودروسازی کسب کرده است (بر مبنای داده‌های انجمن کسب‌وکارهای اروپایی AEB). در ماه ژانویه تیگو 7 پرو پرفروش‌ترین مدل چری در بازار روسیه بود.

در بازار شیلی این شرکت رتبه دوم را با فروش 2 هزار واحد ( 188 درصد بیشتری نسبت به سال قبل) بدست آورد. انواع مدل‌های این خودروسازی سهم بازار 8 درصدی را کسب نمودند که در این بین مدل‌های SUV سهم بازار خود را به 20 درصد افزایش داده و تیگو 2 بیشترین فروش را داشت.

در برزیل نیز خودروسازی چری با فروش 3 هزار واحد به طور پیوسته در بین 10 برند برتر خودروهای سواری قرار دارد. در مصر نیز با فروش هزار واحد روند افزایشی خود را ثابت نگه داشته است. چری همچنین توانسته بود رتبه سوم را با فروشی تاریخی در ماه دسامبر کسب نماید.

چری تاکنون بیش از 10 میلیون کاربر در سراسر جهان جمع‌آوری کرده است که از این بین 1.95 میلیون کاربر در خارج از چین قرار دارند.

هنگام خرید و فروش خودرو و به منظور جلوگیری از ضررهای مالی حتما باید از کارشناس خودرو کمک بگیرید، شرکت کارینا با سابقه درخشان در زمینه کارشناسی خودرو به شما کمک می‌کند.

لینک خبر:

https://www.carsifu.my/news/chery-sees-record-sales-in-january-2022