این روزها عرضه خودروهای کراس اوور به بازار ایران بسیار داغ شده است. در همین راستا شرکت آرین موتور به عنوان نماینده رسمی شرکت میتسوبیشی و دی اس فرانسه، خودرو لاماری ایما را به بازار داخل عرضه نمود.

به نقل از خبرگزاری عصر ایران:

آرین موتور برای” لاماری ایما “از لوگوی گوزن استفاده کرده است که  به گفته مسئولان این شرکت نمادی از حرکت و آگاهی نسبت به طبیعت محسوب می‌شود. رنگ سبز در نظر گرفته شده برای این لوگو نیز نشان دهنده سازگاری با محیط زیست است.

“لاماری ایما”  محصولی ازکمپانی دانگ فنگ چین با نام “دانگ فنگ T5 evo ” است که با برند اختصاصی آرین موتور وارد ایران شده است.

کراس اوور “لاماری ایما” به موتور 1.5 لیتری توربو شارژر GDi مجهز است که این موتور توسط شرکت میتسوبیشی ساخته شده است. این خودرو می تواند ۱۹۵ اسب بخار با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید کند و جعبه دنده اتوماتیک استفاده شده در آن نیز از نوع دو کلاچه ۷ سرعته تَر (Wet) می باشد. مصرف سوخت ترکیبی 6.6 لیتر در صد کیلومتر و شتاب صفر تا صد رسمی 9.5 ثانیه است.

جهت مطالعه این گزارش بر روی این لینک کلیک نمایید.

شرکت کارینا پارس با بهره‌گیری از متخصصین مجرب و همچنین داشتن تایید فنی از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به مشتریان خدمات کارشناسی خودرو ارائه می‌دهد.

 

مطالب مرتبط:

کارشناسی خودرو دست دوم