لوازم جانبی پرطرفدار خودرو

لوازم جانبی خودرو جزء لاینفک هر خودرو هستند زیرا با وجود آنها، رانندگی لذت‌بخش‌تر می‌شود.

این لوازم جانبی کمک می‌کنند سرنشینان خودرو در هنگام مسافرت و حتی در رفت‌وآمدهای کوتاه، امکانات رفاهی لازم در ماشین را داشته باشند.

در ادامه این مطلب به برخی از پرطرفدارترین لوازم جانبی خودروها اشاره میکنیم :

دانگل بلوتوث AUX خودرو:

همواره به دنبال این هستید تا آهنگ‌های موجود در داخل موبایل و یا تبلت خود را با بلندگوی داخل خودرو پخش نموده و از جدید ترین آهنگ های خود در داخل خودرو لذت ببرید؟ شما می توانید از این لوازم جانبی خودرو به عنوان هندزفری استفاده نموده و تماس های خود را داخل ماشین بدون نیاز به گوشی خود به آسانی پاسخ دهید.

 هولدر مغناطیسی موبایل مخصوص دریچه کولر خودرو:

آیا همواره در هنگام رانندگی به فکر این هستید که گوشی موبایل شما کجاست؟

این هولدر، گوشی شما را از هر نوع و جنسی باشد به وسیله مگنت کارامدی که دارد نگه می دارد و جدا کردن گوشی از آن هم بسیار آسان بوده و مشکلات نگهدارنده های قدیمی مانند نگهدارنده‌های کشویی و … را ندارد.

تبدیل فندک چندکاره خودرو:

هنگام سفر و پیکنیک و در میانه راه و مسافرت در داخل شهر و یا حتی در داخل گاراژ منزل همواره شما به منبع الکتریسیته نیازمند هستید تا انواع مختلف لوازم برقی خود را روشن کنید.با استفاده از این محصول نه تنها میتوانید برق فندک ماشین را به صورت خروجی USB دریافت کنید بلکه این محصول با داشتن خروجی دو شاخه برق به شما این امکان را میدهد تا انواع مختلف لوازم با دوشاخه معمولی را به پریز این محصول وصل و از آن استفاده کنید.

پخش کننده اف ام بلوتوثی خودرو:

پخش کننده اف ام بلوتوثی خودرو با استفاده از بلوتوث به موبایل شما متصل شده و موسیقی مورد علاقه شما را از روی موبایلتان در اسپیکرهای خودرو پخش می‌نماید و همچنین این محصول امکان اتصال انواع فلش و مموری کارت را دارا می‌باشد که با استفاده از آن ها می‌توانید به تعداد نا محدودی از آهنگ های مورد علاقه خود دسترسی یابید. لوازم جانبی خودرو

نگهدارنده مغناطیسی موبایل:

نگهدارنده مغناطیسی موبایل مناسب برای انواع گوشی های هوشمند،تبلت ها و GPS ساخته شده از استیل و فولاد ضد زنگ و آهنربا با قدرت چسبندگی بالا قابل استفاده و نصب در تمام قسمت های خودرو می باشد. نگهدارنده مغناطیسی موبایل مناسب‌ترین نگهدارنده برای مسافرت‌ها و رانندگی‌های طولانی با قابلیت چسبندگی به سطوح مختلف که از حواس پرتی شما هنگام رانندگی جلوگیری کرده و درعین حال به راحتی روی صفحه گوشی تسلط خواهید داشت.

مقایسه لوازم جانبی پرطرفدار خودرو

برای مشاهده و مقایسه ویژگی های خودروها به مرجع اطلاعات خودروی کارینا مراجعه نمائید.

برای اطمینان از سلامت خودروی خود به سامانه درخواست کارشناسی خودرو کارینا مراجعه نمائید.